Bestellen
Nog geen account?
Meer informatie & vragen
Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?
Je kan je geplaatste bestelling niet meer aanpassen.
Wat je wel kunt doen?
Zolang je artikel nog niet verzonden is, kun je contact met ons opnemen, is je bestelling al verzonden kun je wel nog altijd gebruik maken van onze retour service.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Zolang je artikel nog niet verzonden is, kun je contact met ons opnemen, is je bestelling al verzonden kun je wel nog altijd gebruik maken van onze retour service.
Hoe bestel ik een artikel dat tijdelijk niet op voorraad is?
Stuur ons dan even een privé bericht, misschien kunnen we de stof toch gewoon voor u bestellen.
Is mijn bestelling goed doorgekomen?
U ontvangt altijd per e-mail een bevestiging van uw bestelling. Mocht dit niet zo zijn neem dan even contact met ons op via contact
Kan ik ook een bestelling plaatsen vanuit het buitenland?
Ja, wij ondersteunen meerdere betaalmogelijkheden.